Семантичне ядро - це в
група запитів, по яких даний, конкретний сайт, що рекламує або продає певні
товари й послуги шукають у пошукових системах зацікавлені в цих товарах і
послугах потенційні клієнти. А в других це ті запити, по яких вони
повинні вас там знаходити. Тільки в цьому випадку на ваш сайт прийдуть
нові потенційні клієнти, частина яких надалі стане реальними. Це ті запити, з
якими працюють SEO-Компанії й фрилансеры оптимізатори, забезпечуючи «видимість»
вашого сайту в пошукових системах. Із цього визначення можна зробити
кілька простих висновків, які допоможуть правильно скласти семантичне ядро, і
тим самим забезпечити половину успіху від пошукового просування сайту. - Пошукові запити, що становлять семантичне ядро
повинні відповідати сфері вашого бізнесу, точніше тим товарам і послугам, які
рекламує сайт і які представлені на сайті.
Наприклад, для сайту веб-студії це можуть бути запити: «створення
сайтів», «виготовлення сайтів», «розробка сайтів» але ніяк ні «ремонт
холодильників»; - Це повинні бути запити, які люди дійсно
задають пошуковим системам і шукають по них потрібні товари й послуги;
- Цих запитів повинне бути досить для того що б
витрати на просування виправдувалися кількістю і якістю наведеної на сайт
аудиторії по кожному із запитів тридцятилітніх семантичне ядро.
Молодая компания - рекомендую! Допоможе в створені семантичного ядра
|