(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Категорії розділу
Мои статьи [163]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мои статьи

Просування сайту

Просування сайту — це комплекс по забезпеченню сайта цільовими відвідувачами. Цільові відвідувачі — це відвідувачі, які зацікавлені в товарі або послузі.

Одним з найважливіших етапів просування сайту є пошукова  оптимызація, яка являє собою комплекс дій по підвищенню позицій сайту в пошукових системах, і, таким чином, дозволяє збільшити його відвідування користувачами інтернет

На позицію сайту у видачі пошукової системи грає безліч факторів, які діляться на зовнішні й внутрішні.

Внутрішні фактори

Внутрішні фактори визначаються самим сайтом (його контентом, структурою, заголовком, кількістю й щільністю ключових слів і т.д. У загальному — ступенем оптимізації сайту під той або інший пошуковий запит).

Основні внутрішні фактори:

  • Назва домену. Пошукові системи враховують наявність ключових слів у назві домену у вигляді трансліта, англійського слова, або російського слова в російськомовних доменах. Також ураховується регіональна приналежність домену.
  • Заголовок сторінки. Повинен містити ключові слова. Бажано, щоб вони були в тій же формі, що й запит користувача в пошуковій системі (наприклад, якщо користувач уводить запит «великий слон», те сторінка із заголовком, що містить фразу «великий слон» при всіх інших рівних умовах буде вище, ніж сторінка, у заголовку якої є присутнім фраза «більші слони»). Причому краще, щоб ця фраза перебувала на початку заголовка.
  • Текст на сторінці ,наявність у ньому ключових слів, які користувач набирає в пошуковій системі для пошуку надаваної Вами інформації.
    • Наявність ключових слів у тексті сторінки, співвідношення кількості ключових слів до загальної кількості слів.
    • Виділення ключових слів заголовками h1, h2…,циклодромами b, strong і т.д.
    • Близькістю ключових слів до початку сторінки
  • HTML-Розмітка
    • Наявність на сторінці позначки мета тегіватрибут alt у картинок повинен містити ключові слова для пошуку даної картинки.
    • посилання повинні бути виконані за допомогою циклодрому . Якщо посилання виконане за допомогою JavaScript, то таке посилання пошуковою системою не враховується. Якщо Ви хочете, щоб воно була врахована, необхідно її продублировать звичайної HTML — посиланням.
    • meta name="revisit-after" content="Ххdays"
    • Сама розмітка повинна бути добре структурованою та без помилок.
  •  «Внутрішне посилання» — посилання між сторінками сайту.

У значенні атрибута description не бажана наявність більше 200 знаків. У значенні атрибута keywords не повинне бути більше 1000 знаків.

Зовнішні фактори

Зовнішні фактори визначаються іншими сайтами.

Серед зовнішніх факторів просування сайту можна виділити такі, як кількість і якість посилань на сайт (посилальне ранжирування), PR в Google (прямо пропорційний кількості сторінок, що посилаються, їх PR, діленому на кількість посилань із цих сторінок), індекс цитування в Яндекс (впливає в основному на позицію сайту в Яндекс-Каталозі й на вартість посилання з даного сайту на інший сайт) і інші. Варто відзначити, що зовнішні фактори роблять дуже значний вплив і дозволяють обійти конкурентів навіть при більше слабкій внутрішній оптимізації сторінки сайту.

Вплив тих або інших факторів на позицію сайту у видачі пошукової системи досить відносно й залежить як від самої пошукової системи, так і від t (міняється згодом). Тобто те, що дозволяло зайняти провідні позиції в минулому, у майбутньому може вже не працювати. Це зв'язано як з розвитком пошукових систем з метою забезпечити найбільш зручний і простий пошук, так і з боротьбою пошукових систем проти штучного підвищення позицій сайту у видачі.

"Рекомендую" семинары "в Минске"
Категорія: Мои статьи | Додав: Admin (08.12.2010)
Переглядів: 1433 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Субота, 18.05.2024, 15:29
Вітаю Вас Гість
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Евроремонт быстро, качественно, дешево
Block title