Просування сайту — це комплекс по забезпеченню сайта цільовими
відвідувачами. Цільові відвідувачі — це відвідувачі, які зацікавлені в товарі
або послузі. Одним з найважливіших етапів просування
сайту є пошукова оптимызація, яка являє собою
комплекс дій по підвищенню позицій сайту в пошукових системах, і, таким чином, дозволяє
збільшити його відвідування користувачами інтернет На позицію сайту у видачі
пошукової системи грає безліч факторів, які діляться на зовнішні й внутрішні. Внутрішні
факториВнутрішні фактори визначаються самим
сайтом (його контентом, структурою, заголовком, кількістю й щільністю ключових слів
і т.д. У загальному — ступенем оптимізації сайту під той або інший пошуковий
запит). Основні внутрішні фактори: - Назва домену. Пошукові системи враховують наявність
ключових слів у назві домену у вигляді трансліта, англійського слова, або
російського слова в російськомовних доменах. Також ураховується
регіональна приналежність домену.
- Заголовок сторінки. Повинен містити ключові слова. Бажано, щоб
вони були в тій же формі, що й запит користувача в пошуковій системі
(наприклад, якщо користувач уводить запит «великий слон», те сторінка із
заголовком, що містить фразу «великий слон» при всіх інших рівних умовах
буде вище, ніж сторінка, у заголовку якої є присутнім фраза «більші
слони»). Причому краще, щоб ця фраза перебувала на початку заголовка.
- Текст на сторінці ,наявність у ньому ключових слів, які
користувач набирає в пошуковій системі для пошуку надаваної Вами
інформації.
- Наявність ключових слів у тексті сторінки,
співвідношення кількості ключових слів до загальної кількості слів.
- Виділення ключових слів заголовками h1, h2…,циклодромами
b, strong і т.д.
- Близькістю ключових слів до початку сторінки
- HTML-Розмітка
- Наявність на сторінці позначки мета тегіватрибут
alt у картинок повинен містити ключові слова для пошуку даної картинки.
- посилання повинні бути виконані за допомогою
циклодрому . Якщо посилання виконане за допомогою JavaScript, то таке посилання
пошуковою системою не враховується. Якщо Ви хочете, щоб воно була врахована,
необхідно її продублировать звичайної HTML — посиланням.
- meta name="revisit-after"
content="Ххdays"
- Сама розмітка повинна бути добре
структурованою та без помилок.
- «Внутрішне
посилання» — посилання між сторінками сайту.
У значенні атрибута description
не бажана наявність більше 200 знаків. У значенні атрибута keywords не повинне
бути більше 1000 знаків. Зовнішні
факториЗовнішні фактори визначаються
іншими сайтами. Серед зовнішніх факторів
просування сайту можна виділити такі, як кількість і якість посилань на сайт
(посилальне ранжирування), PR в Google (прямо пропорційний кількості сторінок,
що посилаються, їх PR, діленому на кількість посилань із цих сторінок), індекс
цитування в Яндекс (впливає в основному на позицію сайту в Яндекс-Каталозі й
на вартість посилання з даного сайту на інший сайт) і інші. Варто відзначити,
що зовнішні фактори роблять дуже значний вплив і дозволяють обійти конкурентів
навіть при більше слабкій внутрішній оптимізації сторінки сайту. Вплив тих або інших факторів на
позицію сайту у видачі пошукової системи досить відносно й залежить як від
самої пошукової системи, так і від t (міняється згодом). Тобто те, що дозволяло
зайняти провідні позиції в минулому, у майбутньому може вже не працювати. Це зв'язано
як з розвитком пошукових систем з метою забезпечити найбільш зручний і простий пошук,
так і з боротьбою пошукових систем проти штучного підвищення позицій сайту у
видачі. "Рекомендую" семинары "в Минске"
|